Activiteitencentrum 'de JAGERSHOEF'
De gemeente Eindhoven heeft in 2009 het wijkgebouw van Jagershoef verkocht aan WOONINC. Het heet sinds die tijd: 'activiteitencentrum de JAGERSHOEF', maar wordt door de bewoners nog vaak 'VTA Jagershoef' of kortweg: het VTA genoemd.
De maatschappelijke bijdrage van WOONINC is te zorgen voor goede wijkvoorzieningen voor leren, spelen, ontmoeten en welzijn, waarbij WOONINC ondersteunt en faciliteert. Deze woningcorporatie doet zijn best er een goede ontmoetingsplek voor de buurtbewoners van te maken. Natuurlijk zijn ze van veel factoren afhankelijk. U kunt daar ook aan bijdragen.
KIJK HIER VOOR ALLE ACTIVITEITEN IN EN ROND HET WIJKGEBOUW.
Activiteitencentrum 'de JAGERSHOEF'
U kunt in het wijkgebouw als buurtcomité of vereniging terecht voor uw eigen vergaderingen of als locatie voor nieuwe activiteiten. Ook kunt u in VTA de Jagershoef een zaal huren voor het houden van besloten feesten of activiteiten. De Jagershoef beschikt over 3 afzonderlijke ruimtes.
|
Als u een ruimte in het wijkgebouw wilt huren: Het beheer van VTA de Jagershoef valt onder WOONINC. Beheerder Martijn Meijer heeft een eigen mailadres : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Martijn is telefonisch bereikbaar
Wegens gebrek aan vrijwilligers is het VTA op dit moment helaas niet meer beschikbaar om te huren op avonden en in het weekend. Bij de Seniorenvereniging gaat het dansen om de 14 dagen op zondagmiddag wel gewoon door.
|


